Entä jos alkaisit tehdä ihan mitä huvittaa

Entä jos alkaisit tehdä ihan mitä huvittaa

torstai 13. marraskuuta 2014

Haaste Merenneidolta

Sain haasteen Merenneidolta http://matkallamerenneidoksi.blogspot.fi/2014/11/inspiraatiota.html. Kauniita sanoja olit kirjoittanut blogistani, kiitos niistä!  Olen aina ollut sellainen "päiväkirjankirjoittajatyyppi" ja samalla olen aina valokuvannut paljon. En ole koskaan ajatellut blogiani millään tavalla kaupallisesti tai muutenkaan lukijoita haaliakseni. Minulle tämä on enemmän sellainen tapa taltioida elämääni ja pohdiskella elämänmenoa. On ilo ja kunnia kuulla, että blogini tuottaa iloa lukijalleen. Luen monia blogeja ja lukemani blogit inspiroivat minua kaikki omalla tavallaan. Haasteena oli kuitenkin valita kolme minua kiinnostavaa ja inspiroivaa blogia. Valintani kohdistui tällä kertaa blogiin, jota luen eniten. Lisäksi  valitsin kaksi blogia, joiden kirjoittajat olen lähiaikoina tavannut ja joiden kauniit kuvat inspiroivat minua.   


  

Valitsemani kolme blogia ovat: 

http://skiglari-norppa.blogspot.fi/
Norppa kirjoittaa aina rehelliseen omaan tyyliinsä. Pidän hänen tavastaan katsella maailmaan optimististen lasien läpi sekä siitä pienestä itseironiasta joka kirjoituksissa aina pilkahtelee. Matkassa mukana poseeraava Laivis koira on hurmaava persoona ja Norpan tyylitaju ja kauniit kuvat inspiroivat minua! Koen hänen kirjoituksissaan jonkinlaista sielujen sympatiaa, johtuneeko sitten työtaustasta vai siitä että hän on lähes kaimani ;-) 

Toinen valintani on http://kotikaupunginlaidalla.blogspot.fi/. Fridan taiteelliset kuvat inspiroivat minua. Erityisen upeita ovat olleet Fridan terassikuvat. Tavattuani Fridan oli kiva huomata, että kuvien takana on iloinen visualisti. 

Kolmas valintani menee http://mondaytosundayhome.blogspot.fi/ blogin Päiville. Hän on avannut uuden sisustusliikkeen ja tuotteet sekä hänen kauniit kuvansa saavat minut aina innostumaan järjestelemään täällä kotona. Erityisen herkullisia ovat hänen astia- ja ruokakuvansa! On ollut ilo tavata Päivi myös joitakin kertoja aivan livenä.  

Haasteen saa napata tästä kuka tahansa!  

3 kommenttia:

  1. Kiva että tartuit haasteeseen, käynkin vilkaisemassa noita kahta blogia, joita en tunne ennestään. Olit kylllä ansainnut kaikki kehut! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos sinulle, ihanainen NJ :) Tällaiset tunnustukset lämmittävät pienen bloggarin sydäntä monta kuukautta eteenpäin...

    VastaaPoista